marți, 8 aprilie 2014

"Daruri de lumină" (II)

Activitatea educativă cu caracter nonformal ”Daruri de lumină”, din cadrul proiectului SNAC ”Îngeri în primăvară” a continuat marți, 8 aprilie 2014, în Biserica ”Sfânta Treime” Iași cu participarea elevilor claselor: IA, IB, IC, a II-a B, a II-a C, a III-a A, a III-a C, a IV-a D.
Însoțitori și îndrumători ai activității au fost profesorii: Oana Oanea, Emanuela Ghercă, Stelian Șovan, Carmen Diac, Olguța Bâzdâgă, Nicoleta Slabu, Cătălina Rusu, Mihai Popa și Adrian Chiorescu. Proiectul este coordonat de profesorii Adrian Chiorescu și Fulvia Horobeț din partea școlii noastre și preoții Mihai Ciocan și Mihai Ungureanu, din partea Bisericii ”Sfânta Treime” Iași.



(Foto de Adrian Chiorescu)

luni, 7 aprilie 2014

"Daruri de lumină" (I)

Activitățile proiectului SNAC ”Îngeri în primăvară”, atât de apreciate de elevii școlii și de partenerii din comunitatea locală, se bucură de reprezentare și în săptămâna dedicată învățării prin strategii educative cu caracter nonformal. 
Luni, 7 aprilie 2014, Biserica ”Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil”, în parteneriat cu școala noastră, a găzduit activitatea filantropică ”Daruri de lumină”, activitate cu îndelungată tradiție în cadrul acestui proiect educativ, inclus și în CAEJ Iași. Elevii școlii noastre de la clasele: a II-a A, a III-a B, a IV-a A și a IV-a B, îndrumați și însoțiți de profesorii: Violeta Popa, Feodora Crețu, Eugenia Câșlariu, Georgeta Bucovină și Adrian Chiorescu au oferit pachețele cu articole nealimentare familiilor aflate în dificultăți materiale (persoane în vârstă, persoane bolnave, familii aflate în impas material) din comunitatea locală. 
Elevii clasei a II-a A, dirijați de profesorii Violeta și Mihai Popa au interpretat un program de colinde pentru Florii. Proiectul este coordonat de profesorii Fulvia Horobeț și Adrian Chiorescu, iar din partea Bisericii ”Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil” Iași, responsabilii colaborării sunt preoții Ioan Damian și Mihail Coman.

(Foto de Adrian Chiorescu)
Powered By Blogger